Pages

Blog Hasil Dari Tangan Saya Sendiri !


Facebook
Waah xsangka blog ak jd mcm nie . Selama nie ak hanya cuci mata je tgok blog orang lain semua gempak2 tp skrng blog ak dh upgrade dah sama mcm orang lain . Tak sia-sia ak edit blog ak dri hasil tngn dgn bnyk dugaan and cabaran . Dugaan or cabaran sy xbleh lupa mse virus MALWARE check in dalam blog ak . perghh mmg xsenang duduk la , panic stu badan tp dapat diatasi dgn lancar . Syukur ak dapat edit blog ak dengan baik sekali . Korang msty ny tgok kan blog ak dlu . Blog niey dilahirkan pada tahun lepas xsilap saya pada bulan 2 tarikh dy seingat ak la pd 11/2/2011 . wahh setahun lebih dah blog ak btw happy birthday to Mr Blog and sorry blog sbb lambat wish kat Mr Blog . c:

Nie dy turutan blog saya . #tp ad yg xdpt capture .



*mse ny xpandai transparent header or edit header 




*ny gune template pyzam , xpandai edit blog lgy [time ny tatau lgy yg blog ny ad tuto]



dan yg bwh ny yg sekarang !



Syukur alhamdulillah , ak dapat menyempurnakan Mr Blog ak dgn perfect 

#AK BUKAN NAK MENGEDIK NAK CKP BLOG AK CANTIK SBB KAT ATAS AK XCKP BLOG AK CANTIK JUZ AK CKP BLOG AK SEMPURNA SPRT YG AK INGINKAN ! JANGAN NAK CAKAP BELAKANG OK ! 





Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)