Pages

Tadaaa !



Assalamualaikum semua , lama tak jenguk blog nihh haa baru hari ni nak jenguk blog . Huihh blog berhabuk betul bukan setakat berhabuk siap ada sawang lagii . Haa see ! blog aku dah tukar baju baru kan kan .. Kau ado ? Act aku takut kucing tapi kucing ni comel sebab tu blog aku ni ada gambar kucing . Ni nak cerita sikit sekian lama tak bercerita kannn .. Next year aku espiyeemm , haa ? err i not ready , you know ! But this holiday is meaningful in my whole life because i dapat jumpa ZAAAUSS . Miss korang tau tapi sekarang rindu tuhh dah terubat . Bagi aku , Allah , Nabi dan Malaikat , Ibubapa , Keluarga , ZAAAUSS dan kawan-kawan dah cukup lengkap dalam hidup aku . Aku tak perlukan cinta untuk sempurnakan hidup aku sebab tak semestinya cinta dapat sempurnakan hidup kita ... Dari aku sampai Rawang , boleh dikatakan setiap hari jumpa mereka , breakfast sama2 , lunch sama2 , hang out , lepak sama2 and other laahh . But , i miss my friend at Kelantan like LLMYAP , Sis Nyck , Sis Shiera and all who i know them . Next year langsung tak dapat jumpa ZAAAUSS hanya boleh chat , text , otp dan skype itu punn kalau aku balik asrama kann sebab tahun depan aku masuk asrama . WHAT ? asrama ? Jyeah , aku akan mendaftarkan diri untuk masuk asrama lepas raya maybe .. Kalau duduk rumah tak tumpu sangat dekat study sebab banyak gangguan give me asrama is better than rumah kott sebab at asrama boleh tanya kawan-kawan if kita tak jelas tentang study . Hmm , apa lagi aku nak cerita , aku rasa tak ada kott . Okeyy sampai disini je lahh kita bertemu dan aku akan akhiri cerita nii dengan gambar aku dengan ZAAAUSS :)




ini masa first-first aku datang Rawang :)




ini masa birthday aku 17.11.2012 *thanks for Atiqah dan Aiman sebab celeb birthday aku :)



ini dekat tutti *baru lepas balik dari kenduri :)


-THE END- 





Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)