Pages

Owner Comeback !


Hai dan salam kepada semua blogger yang sudi datang blog ni walapun dah penuh sarang labah-labah . Korang semua apa citer , sihat belaka ? kalau sihat alhamdulillah . Sebelum terlupa , selamat hari raya aidilfitri kepada semua umat islam . Achaner raya best tak , mesti best kan kan . Banyak ke dapat duit raya , mesti tak kan sebab korang dah besar sama lahh dengan aku , bukan apa aku malas nak jalan raya dulu rajin sebab dulu aku kecik sekarang udah remaja . Sesiapa yang add aku dalam FACEBOOK dia tahu tentang perkembangan aku dari masa ke semasa .. Haa aku nak tunjuk gambar raya aku dekat korang .


tu diaa , beraya bersama keluarga dan kawan-kawan :)
Tahun ni best sikit sebab ramai kawan-kawan datang rumah tak macam dulu sorang dua je dtng . Terima kasih berbanyak buat kengkawan yang sudi datang , sayang korang ;) Harap raya tahun depan lagi best dari tahun ni itu pun kalau aku panjang umur . Kita tatau ajal kita mana la tau aku tak dapat raya bersama semua orang tahun depan kan , kita tak boleh nak kata . Okeyy laa aku dah kering idea nak bercerita di sini sebenarnya saja nak update story kat blog sebab lama tak datang jenguk , biasalahh pelajar sekolah busy dengan homework , folio dan macam-macam lagi laahh aktiviti untuk pelajar sekolah seperti saya . 

Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)