Pages

S.A.H.A.B.A.T











29.05.2012

Yesterday is our day . first time hang dgn diaorng . Diaorang semua kawan aku dari 2003 sampai sekarang masih kawan walaupun aku jarang-jarang balik sini tapi aku dapat merasakan macam diri aku selalu ada dekat sini . Semalam jalan-2 dekat Times Square dan Bukit Bintang . Tgok wayang citer Men In Black 3 . perghhh gempak doe citer dia . bumi kita dah selamat , hehehe . Aku sarankan korang semua pergi tengok wayang cerita tu tapi lagi best kalau tgok yg 3D punya . Persahabatan kita tiada pengakhiran dan tiada siapa boleh menghalang persahabatan kita semua . Atiqah , Nina , Aiman , Myrol you are my friends until die . Sayang korang sampai hereafter :)  Aku doakan eh silap kita doakan persahabatan kita tiada penghujung .



Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)