Pages

Leave 7 Days Anymore !

HyeHye uolls , lama kan kita tak berjumpa , kalau orang yang masuk blog nie asyik cerita sama tak ada cerita baru dari saya , acano saya nak bercerita saya sendiri pun tak ada benda nak cerita lagi pun saya sedang menghadapi peperiksaan pertengahan tahun lepas cuti pun exam lagi sebab ary Sabtu ni Kelantan vs Sime Darby dengan itu ary Ahad cuti dan exam pada hari tersebut diganti pada selepas exam , ergh i dont like it !  tapi malam nie saya nak cerita yang seperti dipaparkan diatas jap sebelum tu nak tau korang tengah exam ke , good luck ok . Korang mesti tertanya-tanya apa makna tajuk aku tu apa motif aku buat tajuk mcm tu , oke oke aku bagitau maksud tajuk aku tu countdown untuk aku balik Rawang la . Kalau korang ada add aku di Facebook korang akan tau aku selalu update status pasal countdown . Excited la katakan . Rindu dekat orang-orang disana , MISS UOLLS SO DOUBLE MUCH ! Aku otw sana hari Khamis malam see aku terus balik sana lepas habis sekolah , sampai hari Jumaat pagi buta . Naik ap ? Naik bas la . Disebabkan aku bercuti di perantauan cehh perantauan la sangat , aku terpaksa meninggalkan tuisyen Bi , Akaun dan Mathematik . Bukan selalu ponteng tuisyen kan . Maafkan saya cikgu , saya terpaksa ponteng untuk berjumpa kawan-kawan di sana . Sesiapa yang merasakan dirinya berada di Rawang dan merasakan dia berkawan dengan aku , jumpa korang dekat sana yer dan kawan kat Kelantan byebye to you buat sementara je nanti lepas cuti datang balik Kelantan . Apa aktivit bila aku balik sana , mesti lepas dengan kawan-kawan atau hang dengan kawan-kawan . Waahh best best . Tak sabar , sabar Zulaikha sabar tinggal 7 hari je lagi tak lama dah . Aku tau kawan aku dekat Rawang rindu aku , takpe rindu korang akan terubat apabila melihat diri aku menyemak dekat sana  ehemehem siapa merasakan ayat tu milik dia , aku pinjam kejap kau ye .. Dah aku dah mengantuk mau bok bok . Haha . See you again in next year , haha . ByeBye . 



Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

2 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)