Pages

Kawan Adalah Segala-Segalanya !


8009398_large
Hey gais . how are you ? fine , good . ok aku nak story dekat sini tentang SAHABAT atau dikenali sebagai FRIENDS . Aku sayang gila dekat kawan-kawan aku tapi aku lebih sayang dekat special friend . Korang nak kenal ke dengan special friends aku , bukan ke aku dah kenalkan hari tu . Takpe aku tulis nama dia je ok . Special friends aku ialah Atiqah,Aireen,Aiman,Uzair,Nina,Weena,Putri,Azis,Hadiana and Ain Zahari . Korang jangan berani nak rampas special friend aku ni lau tak kaki dekat atas muka korang . haha . Aku labelkan diaorang kawan yang istimewa sebab diaorng fahami aku and selalu buat aku gelak and nak marah . Atiqah,Aireen,Aiman,Uzair,Nina and Weena kawan aku dari sekolah rendah lagi . Setiap aku balik Rawang mesti aku lepak dengan diaorng . Kalau kawan ak at Kelantan ialah Putri,Azis,Hadiana and Ain Zahari . Putri,Hadiana and Ain Zahari kalau aku ada problem apa2 mesti diaorng nasihat dekat aku dan berada disisi aku dikala aku suka atau duka . Azis tu pula baru tahun ini register nama dia untuk jadi kawan baik aku . Dia selalu buat aku bengang and aku selalu buat dia putus kata2 . Aku akan sayang kawan2 aku tak kira dimana aku berada dan aku tak akan lupakan kawan2 aku . Aku rasa diri aku ni bertuah sangat sebab dapat kawan yang terbaik dekat dunia ni . Terima Kasih Allah sebab bagi kawan2 yang terbaik dekat hambaMu ini . Kalau boleh aku tak nak bergaduh dengan korang sebab aku takut aku kehilangan korang . Apa2 jadi aku sentiasa ingat korang . Aku kehilangan boyfriend aku tak berapa kisah tapi kalau aku kehilangan kawan itu aku memang ambik kisah dan hidup aku jadi tak tenang kalau kehilangan korang . Atiqah Razali kawan aku yang banyak tolong aku masa aku sekolah rendah . Aku ingat lagi masa aku jatuh kat sekolah and pada hari tu aku ada kem pengawas . Aku luka teruk time tu tapi aku tetap berdegil nak pergi kem pengawas , kebetulan masa itu Atiqah dengan Weena ada denga aku . Weena teman aku pergi klinik dengan cikgu while Atiqah teman aku nak balik ke rumah . Aku ingat time tu . Aku sayang Atiqah dengan Weena sesangat . Sepanjang kem tu aku ditemani Atiqah , hal ubat semua dia uruskan . Tgok aku dah mengalir air mata teringat tentang pengorbanan kau time tu . Mak aku amanahkan dia jaga aku masa kem tu berlangsung dan Atiqah sanggup jaga aku . Terima Kasih Atas Pengorbanan Kau , Atiqah and Weena . Aku kenal Aiman sebab dulu dia pengawas and aku pun pengawas , tak salah aku , aku jaga teres dekat sekolah dari situ aku kenal dia tapi kenal macam itu sebab dulu dia sombong dengan aku , haha Aiman jangan marah . Uzair and Nina aku kenal sebab kitaorng kelas sekali . Aireen pulak aku kenal masa naik bas , dia sekolah lain tapi naik bas sama , kitaorng kenal-kenal macam tu je , sekarang nie rapat . For Atiqah,Aireen,Nina,Aiman,Uzair and Weena aku rindu korang teramat sangat sangat and for Putri,Azis,Hadiana and Ain Zahari aku ucapkan ribuan terima kasih sebab menjadi kawan aku yang terbaik , aku hargai semua itu . 


AKU SAYANG KORANG 




10001556_large


524196_290676167679684_100002119101834_619805_685198303_n_large


Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)