Pages

Aku Sayang Giler Kawan Baik Aku !






Gambar dekat atas itu semua kawan baik yang aku sayang yang aku cinta . Aku bertuah dapat diaorng . Diaorang ada dengan aku tak kira aku susah atau senang . Diaorang sentiasa berada di sisi aku . Aku ada masalah diaorang menjadi pendengar yang setia , bergurau bersama , belajar bersama semua bersama . Korang memang tercipta untuk aku . Terima Kasih Allah . Aku tak benarkan siapa siapa sakitkan hati diaorang . Diaorang memahami aku . Kalau boyfie tak ada tak menjadi masalah bagi aku tetapi kalau kawan baik aku tak ada aku akan menjadi gila sebab aku sayang korang teramat sangat . Aku dah anggap korang macam keluarga aku sendiri . Tak sia sia aku dapat kawan macam korang . Aku tak akan lupakan korang dan korang kawan aku sampai akhirat . Korang memang terbaik . Terima Kasih Sebab Sudi Jadi Kawan Baik Aku :)


Hadiana , Putri , Ain ----> SUMPAH AKU SAYANG KORANG 



Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)