Pages

Al Kisah 4 Perakaunan 2 !



Hye Hyo Hyu , how are you ? apa awak tak sihat , sy sarankan awk pergi lah ke klinik yer boleh jumpa doktor hensem . haha . Ok seperti tajuk yang di atas tu , malam yang indah ini saya akan menceritakan tentang kerenah kerenoh adik beradik saya di 4P2 apa2 pun Aku Sayang Sangat budak kelas aku . Ok first sy akan ceritakan tentang guru kelas aku lah yer iaitu bapa kepada kepada kitaorng yang bernama En Fadzil . Sporting habis guru kelas kitaorng , dont be jelly ok . Dia mengajar kami Pendidikan Islam . Setengah guru kelas lelaki tidak menghirau sangat tentang keceriaan kelas tapi guru kelas kami perghh bersemangat tanya tentang keceriaan sampai guru kelas sanggup sertai kami hias kelas pada hari minggu . kau ado ? kalau tak de diam . Second , ak cerita tentang semua orang dalam kelas kami ,  ketua kitaorng nama sebenar dia Ahmad Noor Amir , nama manja Shin Chan , haha aku yang bgi gelaran tu nak tau kenapa , nty aku cerita kan . Penolong kami Amira nama nya tapi kitaorng panggil dia Mama . sweetkan panggilan tu . aku pun nak kenalkan diri aku gak , nama ak korang tak akan tatau tapi nama manja aku Angry Bird , haa gelaran tu dri ketua kelas aku , Amir . Dia panggil ak angry bird sebab aku selalu mengamuk tak tentu pasal , kan aku dh cakap aku ny panas baran tp sekejap je lps tu ak cool macam biasa balik . Jiran sebelah aku nama nya Putri Nurul Izatul Sofea Natasha . fuyooo nama dia bapak panjang . kau jelly erk ? kantoii ... nama manja dy Doraemon , panggilan tu aku yang cipta tapi yang start ejek dy Aliff Musthakim yang bergelar SpongeBob Squarepants . Gelaran Spongebob tu dri aku sebab dy hidupkan balik gelaran aku , angry birds elok elok tak ade spe nak ejek aku tetiba je dy ejek aku that's why ak ejek dy spongebob . Act budak lelaki kelas aku ada 3 owlang ma and perempuan ada 23 owlang . haha ramaikan lelaki dalam kelas aku . Dalam kelas aku satu kepala dengan Putri , Shahirah , Atiqah , Syamsul , Amir , Alif dan Saleha . memang kitaorng ny boleh buat geng bas sekolah lah . Apa2 masalah kitaorng selalu sharing tapi tak lah semua yang boleh diceritakan je yang privacy tu memang tak la untuk dijadikan cerita . Mai sini aku sebut nama budak kelas aku . ok bermula dengan nama aku as Zulaikha as Leyka , Putri , Shahirah as Yahh , Amira as Mama , Amir as Shin Chan , Aliff as Spongebob , Saleha as Leyha , Syamsul as Meso or Ceplos , Atiqah as Mira Tiqah sebab nama dy Amira Atiqah , Shuhada as Are-Da , Aieyn as Kakak atau Apek sebab mata dy sepet , Anis , Hadiana as Yana atau cik Bendahari , Ain Zahari , Arina , Dalila , Fazlin as Pheling , Shahera , Farhana as Nana , Idayu as Ayu , Syarmimie as Mimie , Hasmira , Kartika , Aziela and new person in my class Mutiaah . Akhir kata dari aku , I LOVE YOU SO MUCH SAHABAT DALAM KELAS 4P2 , U'RE THE BEST SIBLINGS !

Terima Kasih Sebab Membaca Cerita Saya ♥

0 orang budak buat bising:

Post a Comment

Hye ! Koment Lha Apa-Apa Kat Sini Saya Akan Balas Tak Kira Lambat Or Cepat ... Koment Tau Jangan Malu-Malu :)